Produkt zum Begriff Population:
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3D Hausplaner Software Master [Digital]
Machen Sie mit der 3D CAD Software den Traum von Ihrem Haus wahr... Würden Sie nicht auch gerne Ihr zukünftiges Zuhause selbst planen und gestalten und vorab bereits einen Blick in Ihr Haus werfen... Dann werden Sie lieben, dass unsere Architektur Software Ihnen all das ermöglicht. Kinderleicht werden Sie Ihren Traum vom Eigenheim planen und Schritt für Schritt visualisieren. So können Sie nicht nur Ihr Haus, sondern auch das Grundstück, die Wohnung und die Inneneinrichtung detailliert zeichnen und sich alles im Programm alles in 3D anschauen. So fühlt es sich an, wie als wären Sie bereits dort gewesen! Ihre Vorteile im Überblick: ✔Genauigkeit bis in kleinste Detail ✔gleichzeitige Planung von mehreren Projekten ✔maßgenaue Ein- und Ausgabe für Grundrisse ✔Professionell und perfekt für die Weitergabe an Dritte ✔Echtzeitvisualisierung und Detailtiefe Wer wir sind: Als Gründer der 3D Hausplaner legen wir besonders viel Wert auf die Zufriedenheit unserer Kunden. Weil wir als erfahrene Architekten wissen, wie schwierig es ist, sein eigenes Haus ohne Vorkenntnisse und auch ohne Hilfe zu designen, bieten wir Ihnen mit dieser Software eine unglaubliche Chance. Mit viel Herzblut und Leidenschaft haben wir diese Software kreiert, damit Sie allen Schwierigkeiten einer Hausplanung aus dem Weg gehen und sich auf das Positive konzentrieren können: dem Design, der Einrichtung und der Visualisierung. Um Ihnen ein bestmögliches Kauferlebnis zu garantieren, achten wir darauf, dass unsere Kunden im Mittelpunkt stehen und mit dem besten Service zusammenarbeiten, den es nur gibt! Kaufen Sie noch heute die Software und setzen Sie direkt Ihren Traum eines perfekten Hauses in die Realität um.
Preis: 198.00 € | Versand*: 0.00 € -
Cheating Online Games (Digital Short Cut)
This digital Short Cut, delivered in Adobe PDF format for quick and easy access, is an introduction to issues with cheating and anti-cheating countermeasures in the online gaming industry. At present, the online game World of Warcraft has approximately six million subscribers worldwide. At any given time, 500,000 people are logged in and playing. And while many of these players log countless hours engaged in the repetitive tasks required to accumulate points and acquire virtual money and tools–an activity called “grinding”–others would rather find a way to speed game-play along. So they cheat. Some write macros to grind for them while they are doing better things. Others find websites where they can purchase the ill-gotten gains of those macro-writers. Either way, big money is on the line when players cheat. A high rate of cheating upsets the online gaming economy and disrupts game play for everyone. If disgruntled players leave the game, then World of Warcraft’s creator (Blizzard Entertainment) loses real subscribers and real money. With the stakes so high, it’s not surprising that companies like Blizzard Entertainment take active steps to prevent cheating. But you may be surprised and upset to learn exactly what those measures are and how they might affect your PC. This digital Short Cut will discuss the methods gaming companies use to prevent cheating. You will learn how a program designed for World of Warcraft keeps watch of your game-play by scanning your computer for open processes and collecting information about you. We’ll also show you how to run a program called the Governor to keep watch of the watchers and know exactly what Blizzard Entertainment is doing on your computer. After reading this Short Cut, you’ll also have a much better understanding of the ethical and technical issues surrounding cheating and be able to make informed decisions about how much you want to grind and how much you want gaming companies to know about you. Cheating Online Games contains information that will appear in Greg Hoglund and Gary McGraw’s forthcoming book, Exploiting Online Games (ISBN 0132271915), available summer/fall 2007. This Short Cut is fully self-contained and is an excellent place to start learning about technical issues in online gaming. Cheating Online Games (Digital Short Cut) · What This Short Cut Will Cover · A Brief History of Cheating · Defeating Piracy by Going Online · Or Not... · The Lawyers Have Landed Bearing EULAs · The Rise of MMORPGs · The WoW Warden Is Watching · Cheating Is Quick and Easy · Grinding Is Boring and Dull · Farming Makes Things Easy · Virtual-World Economics · Farming Hurts the Virtual Economy · Games as Reality · Cracking Down on Farming · Online Game, Real-World Cheating · Defeating Cheaters and Crossing the Line · The Governor Watches the Watcher
Preis: 7.48 € | Versand*: 0 € -
Geheim-Codes
Streng vertraulich! Dieses Zahlen-Geheimversteck ist der sicherste Ort im Kinderzimmer. Kinder von 8 bis 12 Jahren bauen sich mit diesem Forscher-Set ein eigenes Kryptex, das sich von keiner anderen Person knacken lässt. Die farbige Anleitung zeigt ihnen Bild für Bild, worauf sie beim Festlegen des 6-stelligen Codes achten müssen und wie sich die einzelnen Ringe des Kryptex miteinander verbinden lassen. Zahlenkombination vergessen? Keine Sorge, für diesen Fall gibt es einen Notfall-Schlüssel. Welche Geheimschriften und Codes es sonst noch gibt und wie seit Jahrtausenden geheime Botschaften ver- und entschlüsselt werden, erfahren die Kinder in den Info-Ecken der Anleitung. Geheimversteck bauen – Code einstellen – Nachrichten schützen! Inhalt: Bunt illustrierte Anleitung mit spannendem Hintergrundwissen, Bauset aus 16 Teilen, Notfall-Schlüssel, Papierkartonbogen mit Zahlenstreifen, Codierscheibe, 2 Geheimschrift-Karten, 2 Code-Gitter
Preis: 9.83 € | Versand*: 5.95 € -
Taguchi Methods and Optimization for Robust Software (Digital Short Cut)
The software industry stands on the brink of an era of dramatic change. We expect the industry to continue the restructuring process already begun, emerging as a much smaller number of horizontally structured firms mostly doing business with each other. As software becomes highly "componentized," the industry will begin to resemble the automotive industry, with many small firms making parts, but only a few large ones assembling them into finished products. Software automation in the form of application generation technology will become the norm as system analysts and other domain specialists become the new application programmers, writing in specification languages. Meanwhile, the more talented of today's application programmers will become system programmers, writing the meta-compilers that will transform specification language codes into Java and C application programs.It is still true that new technologies do not replace old technologies, at least not at first; in their infancy, they merely supplement them. Chapters 16, 17, 18 and 19 of the book Design for Trustworthy Software address the transition period during which robust, trustworthy software is still created by current technology and processes as the new technology and its streamlined processes emerge.This short cut is a reproduction of Chapter 17 of Design for Trustworthy Software. It illustrates how Taguchi's quality loss function provides a measure of the overall loss to society when a product fails to meet its target functionality and reliability. It describes howsignal-to-noise ratio measures the positive quality contribution from controllable or design factors versus the negative quality contribution from uncontrollable or noise factors. It presents Taguchi Methods involving seven steps, beginning with a clear statement of thedesign problem and ending with a confirming statisticalexperiment showing how parameter choices will enhance robustness. An example from electrical circuit design is presented, because it is much more similar to software design than mechanical design, where Taguchi Methods have found their largest applications. A more detailed example from software design or product improvement builds on the previous example. Lastly, this short cut describes Taguchi's development and application of an earlier technique involving Latin squares or orthogonal matrices to allow the evaluation on multiple parameters simultaneously. It illustrates how his use of orthogonal matrices permits a multifactorial analysis that is far more efficient than a conventional "bottleneck" analysis, and how it allows the study of factor interactions.This short cut can be used either as an important methodology of trustworthy software design process or as a standalone presentation of Taguchi Methods in software development context.This short cut should be of interest to software and quality professionals. In particular, it should be of value to the CMMI, Six Sigma, and DFSS communities worldwide, especially for those who have acquired or plan to acquire Green Belt, Black Belt, Master Black Belt, or similar competencies in various quality management disciplines. It should also be useful resource for students and academics of various programs at senior undergraduate and graduate levels, and for those preparing for American Society for Quality's (ASQ) Certified Software Quality Engineer (CSQE) examination.What This Short Cut Covers 3Introduction 4Taguchi Methods for Robust Software Design 5An Example from Engineering Design 9An Example from Software Design and Development 12Orthogonal Matrices for Taguchi Parameter Design Experiments 16Applications to the Design of Trustworthy Software 19Key Points 19Additional Resources 20Exercises 20Endnotes 21What's in the Book Design for Trustworthy Software 23About the Authors 28The Design for Trustworthy Software Digital Short Cut Compilation 29
Preis: 7.48 € | Versand*: 0 €
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Wie beeinflussen Umweltveränderungen die Population verschiedener Tierarten?
Umweltveränderungen wie Klimawandel, Lebensraumzerstörung und Verschmutzung können die Nahrungsquelle, den Lebensraum und die Fortpflanzungsmöglichkeiten von Tierarten beeinträchtigen. Dies kann zu einem Rückgang der Population führen, da die Tiere nicht mehr genug Ressourcen haben, um zu überleben und sich fortzupflanzen. Einige Arten können sich anpassen oder neue Lebensräume finden, während andere möglicherweise vom Aussterben bedroht sind.
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Wie berechnet man die Population von Mäusen?
Die Berechnung der Population von Mäusen kann auf verschiedene Weisen erfolgen. Eine Möglichkeit ist die Verwendung von Fang-Wiederfang-Methoden, bei denen eine bestimmte Anzahl von Mäusen gefangen, markiert und wieder freigelassen wird. Basierend auf der Anzahl der markierten Mäuse, die bei einer späteren Fangaktion erneut gefangen werden, kann die Gesamtpopulation geschätzt werden. Eine andere Methode ist die Verwendung von Modellen, die auf Daten zur Fortpflanzungsrate, Sterblichkeitsrate und Wanderung von Mäusen basieren, um die Population zu schätzen.
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Wie kann die Größenverteilung einer Population bestimmt werden?
Die Größenverteilung einer Population kann durch eine Stichprobenanalyse ermittelt werden, bei der eine repräsentative Auswahl von Individuen gemessen und gezählt wird. Diese Daten können dann verwendet werden, um die Verteilung der Größen innerhalb der Population zu schätzen. Alternativ kann die Größenverteilung auch durch eine Vollzählung aller Individuen in der Population bestimmt werden.
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Wie beeinflussen natürliche Ressourcen die Population von Wildtieren?
Natürliche Ressourcen wie Nahrung und Lebensraum sind entscheidend für das Überleben und das Wachstum von Wildtierpopulationen. Ein Mangel an Ressourcen kann zu einem Rückgang der Population führen, während ein Überangebot zu einer Zunahme führen kann. Die Verfügbarkeit und Qualität der natürlichen Ressourcen haben somit einen direkten Einfluss auf die Größe und Gesundheit von Wildtierpopulationen.
Ähnliche Suchbegriffe für Population:
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Launching a Design for Trustworthy Software (DFTS) Initiative (Digital Short Cut)
This short cut is a reproduction of Chapter 21 of the book Design for Trustworthy Software (DFTS) and is a sequel to Chapters 2, 5, and 20. The Plan, Implement, Control, and Secure (PICS) implementation framework is revisited and its four phases are examined in turn. Building organization-wide competencies to launch and sustain a DFTS initiative is emphasized.The short cut begins with a review of various planning activities and a summary of deliverables. This is followed by a detailed presentation of the two implementation steps that deal with establishing overall learning objectives, designing and customizing learning curricula, providing training for support personnel and Black Belts and Master Black Belts, and the ensuing application of such learning to an actual software development project. Next is a discussion of monitoring and control mechanisms including self-appraisal, successive appraisal, and review of work carried out to date with the customers. This is followed by a discussion of Simon's Levers of Control, namely, belief systems, boundary systems, diagnostic control systems, and interactive control systems, and of important issues related to internal control systems to ensure integrity of data used in strategic control systems. Finally, operational controls involving feedback control systems and project management is presented.A case study of GE's Operating System is introduced as a vehicle to launch a new initiative and enrich it through several yearly cycles. Another case study presents Tata Consultancy Services' quality initiatives and their integration. A brief discussion of application in small software firms and e-cottages is provided. The chapter ends with a brief discussion of the future course of a DFTS initiative.This short cut can be used either as a methodology in deploying the DFTS initiative or as a standalone presentation on launching major organizational initiatives.This short cut should be of interest to software and quality professionals. In particular, it should be of value to the CMMI, Six Sigma, and DFSS communities worldwide, especially those who have acquired or plan to acquire Green Belt, Black Belt, Master Black Belt, or similar competencies in various quality management disciplines. It should also be useful resource for students and academic of various programs at senior undergraduate and graduate levels, and for those preparing for American Society for Quality's (ASQ) Certified Software Quality Engineer (CSQE) examination.What This Short Cut Covers 3Introduction 4DFTS and the PICS Framework 5Plan 6Implement 7Control 16Secure 27Application in Small Software Firms and e-Cottages 36What's Next? 37Key Points 37Additional Resources 40Internet Exercises 40Review Questions 41Discussion Questions 41Endnotes 42What's in the Book Design for Trustworthy Software 44About the Authors 49The Design for Trustworthy Software Digital Short Cut Compilation 50
Preis: 7.48 € | Versand*: 0 € -
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Preis: 49 € | Versand*: 0.00 €
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Welche Faktoren beeinflussen die Population von Flusskrebsen in Gewässern?
Die Population von Flusskrebsen wird beeinflusst durch Faktoren wie Wasserqualität, Temperatur und Verfügbarkeit von Nahrung. Auch natürliche Feinde wie Fische und Vögel spielen eine Rolle bei der Regulierung der Population. Menschliche Einflüsse wie Umweltverschmutzung und Überfischung können ebenfalls die Population von Flusskrebsen negativ beeinflussen.
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Was sind die möglichen Begrenzungsfaktoren für das Wachstum einer Population?
Die möglichen Begrenzungsfaktoren für das Wachstum einer Population sind unter anderem Nahrungsmangel, Platzmangel und Konkurrenz um Ressourcen. Auch Krankheiten, Raubtiere und Umweltbedingungen wie Temperatur und Niederschlag können das Wachstum einer Population begrenzen. Schließlich können auch menschliche Einflüsse wie Jagd, Lebensraumzerstörung und Umweltverschmutzung das Wachstum einer Population negativ beeinflussen.
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Wie kann das Durchschnittsniveau einer Population gemessen und interpretiert werden?
Das Durchschnittsniveau einer Population kann durch statistische Kennzahlen wie den Mittelwert oder den Median gemessen werden. Diese Werte geben an, wie die einzelnen Werte in der Population verteilt sind. Ein hoher Durchschnittswert deutet auf eine insgesamt höhere Leistung oder Eigenschaft hin, während ein niedriger Wert auf eine niedrigere Leistung oder Eigenschaft hinweist.
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Was sind die Auswirkungen von Überbesetzung in einer Population?
Überbesetzung in einer Population kann zu erhöhtem Wettbewerb um Ressourcen wie Nahrung und Lebensraum führen. Dies kann zu einer Verringerung der Fitness und Überlebensrate der Individuen führen. Langfristig kann Überbesetzung das Ökosystem destabilisieren und zu einem Zusammenbruch der Population führen.
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