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Produkt zum Begriff Cooperation:


  • 3D Hausplaner Software Master [Digital]
    3D Hausplaner Software Master [Digital]

    Machen Sie mit der 3D CAD Software den Traum von Ihrem Haus wahr... Würden Sie nicht auch gerne Ihr zukünftiges Zuhause selbst planen und gestalten und vorab bereits einen Blick in Ihr Haus werfen... Dann werden Sie lieben, dass unsere Architektur Software Ihnen all das ermöglicht. Kinderleicht werden Sie Ihren Traum vom Eigenheim planen und Schritt für Schritt visualisieren. So können Sie nicht nur Ihr Haus, sondern auch das Grundstück, die Wohnung und die Inneneinrichtung detailliert zeichnen und sich alles im Programm alles in 3D anschauen. So fühlt es sich an, wie als wären Sie bereits dort gewesen! Ihre Vorteile im Überblick: ✔Genauigkeit bis in kleinste Detail ✔gleichzeitige Planung von mehreren Projekten ✔maßgenaue Ein- und Ausgabe für Grundrisse ✔Professionell und perfekt für die Weitergabe an Dritte ✔Echtzeitvisualisierung und Detailtiefe Wer wir sind: Als Gründer der 3D Hausplaner legen wir besonders viel Wert auf die Zufriedenheit unserer Kunden. Weil wir als erfahrene Architekten wissen, wie schwierig es ist, sein eigenes Haus ohne Vorkenntnisse und auch ohne Hilfe zu designen, bieten wir Ihnen mit dieser Software eine unglaubliche Chance. Mit viel Herzblut und Leidenschaft haben wir diese Software kreiert, damit Sie allen Schwierigkeiten einer Hausplanung aus dem Weg gehen und sich auf das Positive konzentrieren können: dem Design, der Einrichtung und der Visualisierung. Um Ihnen ein bestmögliches Kauferlebnis zu garantieren, achten wir darauf, dass unsere Kunden im Mittelpunkt stehen und mit dem besten Service zusammenarbeiten, den es nur gibt! Kaufen Sie noch heute die Software und setzen Sie direkt Ihren Traum eines perfekten Hauses in die Realität um.

    Preis: 198.00 € | Versand*: 0.00 €
  • Cheating Online Games (Digital Short Cut)
    Cheating Online Games (Digital Short Cut)

    This digital Short Cut, delivered in Adobe PDF format for quick and easy access, is an introduction to issues with cheating and anti-cheating countermeasures in the online gaming industry.   At present, the online game World of Warcraft has approximately six million subscribers worldwide. At any given time, 500,000 people are logged in and playing. And while many of these players log countless hours engaged in the repetitive tasks required to accumulate points and acquire virtual money and tools–an activity called “grinding”–others would rather find a way to speed game-play along. So they cheat.   Some write macros to grind for them while they are doing better things. Others find websites where they can purchase the ill-gotten gains of those macro-writers. Either way, big money is on the line when players cheat. A high rate of cheating upsets the online gaming economy and disrupts game play for everyone. If disgruntled players leave the game, then World of Warcraft’s creator (Blizzard Entertainment) loses real subscribers and real money.   With the stakes so high, it’s not surprising that companies like Blizzard Entertainment take active steps to prevent cheating. But you may be surprised and upset to learn exactly what those measures are and how they might affect your PC. This digital Short Cut will discuss the methods gaming companies use to prevent cheating. You will learn how a program designed for World of Warcraft keeps watch of your game-play by scanning your computer for open processes and collecting information about you. We’ll also show you how to run a program called the Governor to keep watch of the watchers and know exactly what Blizzard Entertainment is doing on your computer.   After reading this Short Cut, you’ll also have a much better understanding of the ethical and technical issues surrounding cheating and be able to make informed decisions about how much you want to grind and how much you want gaming companies to know about you.   Cheating Online Games contains information that will appear in Greg Hoglund and Gary McGraw’s forthcoming book, Exploiting Online Games (ISBN 0132271915), available summer/fall 2007. This Short Cut is fully self-contained and is an excellent place to start learning about technical issues in online gaming.   Cheating Online Games (Digital Short Cut) ·         What This Short Cut Will Cover ·         A Brief History of Cheating ·         Defeating Piracy by Going Online ·         Or Not... ·         The Lawyers Have Landed Bearing EULAs ·         The Rise of MMORPGs ·         The WoW Warden Is Watching ·         Cheating Is Quick and Easy ·         Grinding Is Boring and Dull ·         Farming Makes Things Easy ·         Virtual-World Economics ·         Farming Hurts the Virtual Economy ·         Games as Reality ·         Cracking Down on Farming ·         Online Game, Real-World Cheating ·         Defeating Cheaters and Crossing the Line ·         The Governor Watches the Watcher  

    Preis: 7.48 € | Versand*: 0 €
  • Bergmann, Verena: Kunstgeschichte, Kunsttechnologie und Restaurierung: Neue Perspektiven der Zusammenarbeit - Art History, Conservation and Conservation Science: New Perspectives for Cooperation
    Bergmann, Verena: Kunstgeschichte, Kunsttechnologie und Restaurierung: Neue Perspektiven der Zusammenarbeit - Art History, Conservation and Conservation Science: New Perspectives for Cooperation

    Kunstgeschichte, Kunsttechnologie und Restaurierung: Neue Perspektiven der Zusammenarbeit - Art History, Conservation and Conservation Science: New Perspectives for Cooperation , This introductory work discusses paradigmatic forms of cooperation involving the fields of art history, art technology and conservation-restoration, thereby making this collaborative research accessible to both German- and English-speaking audiences for the first time. , Nachschlagewerke & Lexika > Fachbücher, Lernen & Nachschlagen

    Preis: 49.00 € | Versand*: 0 €
  • Geheim-Codes
    Geheim-Codes

    Streng vertraulich! Dieses Zahlen-Geheimversteck ist der sicherste Ort im Kinderzimmer. Kinder von 8 bis 12 Jahren bauen sich mit diesem Forscher-Set ein eigenes Kryptex, das sich von keiner anderen Person knacken lässt. Die farbige Anleitung zeigt ihnen Bild für Bild, worauf sie beim Festlegen des 6-stelligen Codes achten müssen und wie sich die einzelnen Ringe des Kryptex miteinander verbinden lassen. Zahlenkombination vergessen? Keine Sorge, für diesen Fall gibt es einen Notfall-Schlüssel. Welche Geheimschriften und Codes es sonst noch gibt und wie seit Jahrtausenden geheime Botschaften ver- und entschlüsselt werden, erfahren die Kinder in den Info-Ecken der Anleitung. Geheimversteck bauen – Code einstellen – Nachrichten schützen! Inhalt: Bunt illustrierte Anleitung mit spannendem Hintergrundwissen, Bauset aus 16 Teilen, Notfall-Schlüssel, Papierkartonbogen mit Zahlenstreifen, Codierscheibe, 2 Geheimschrift-Karten, 2 Code-Gitter

    Preis: 9.83 € | Versand*: 5.95 €
  • Wie funktionieren Software-Keys und welche Rolle spielen sie bei der Aktivierung von Programmen?

    Software-Keys sind ein eindeutiger Code, der zur Aktivierung von Software verwendet wird. Sie dienen als Lizenzschlüssel, um sicherzustellen, dass das Programm legal erworben wurde. Durch Eingabe des Software-Keys wird die Software freigeschaltet und kann vollständig genutzt werden.

  • Sind Windows-Keys billiger?

    Windows-Keys können manchmal günstiger sein, wenn sie von Drittanbietern oder auf Online-Marktplätzen gekauft werden. Diese Keys können jedoch auch mit Risiken verbunden sein, da sie möglicherweise nicht legal oder vertrauenswürdig sind. Es ist daher ratsam, Windows-Keys von offiziellen Quellen wie dem Microsoft Store oder autorisierten Händlern zu erwerben, um sicherzustellen, dass sie echt und unterstützt sind.

  • Wie bekommt MMOGA ihre Steam-Keys?

    MMOGA bezieht ihre Steam-Keys von offiziellen Vertriebspartnern und autorisierten Händlern. Diese Partner und Händler erwerben die Keys direkt von den Spieleentwicklern oder von anderen legalen Quellen. MMOGA kann dann diese Keys von ihren Partnern erwerben und sie an ihre Kunden weiterverkaufen.

  • Woher beziehen die Key-Verkäufer ihre Keys, zum Beispiel für Windows oder PC-Spiele? Kann man auch Steam-Keys oder Microsoft-Keys mehrmals verkaufen?

    Die Key-Verkäufer beziehen ihre Keys oft aus verschiedenen Quellen, darunter Großhändler, Distributoren oder auch aus dem Graumarkt. Es gibt jedoch auch Fälle von gestohlenen oder gefälschten Keys, daher ist Vorsicht geboten. Steam-Keys oder Microsoft-Keys können in der Regel nicht mehrmals verkauft werden, da sie meistens an einen bestimmten Account gebunden sind.

Ähnliche Suchbegriffe für Cooperation:


  • Taguchi Methods and Optimization for Robust Software (Digital Short Cut)
    Taguchi Methods and Optimization for Robust Software (Digital Short Cut)

    The software industry stands on the brink of an era of dramatic change. We expect the industry to continue the restructuring process already begun, emerging as a much smaller number of horizontally structured firms mostly doing business with each other. As software becomes highly "componentized," the industry will begin to resemble the automotive industry, with many small firms making parts, but only a few large ones assembling them into finished products. Software automation in the form of application generation technology will become the norm as system analysts and other domain specialists become the new application programmers, writing in specification languages. Meanwhile, the more talented of today's application programmers will become system programmers, writing the meta-compilers that will transform specification language codes into Java and C application programs.It is still true that new technologies do not replace old technologies, at least not at first; in their infancy, they merely supplement them. Chapters 16, 17, 18 and 19 of the book Design for Trustworthy Software address the transition period during which robust, trustworthy software is still created by current technology and processes as the new technology and its streamlined processes emerge.This short cut is a reproduction of Chapter 17 of Design for Trustworthy Software. It illustrates how Taguchi's quality loss function provides a measure of the overall loss to society when a product fails to meet its target functionality and reliability. It describes howsignal-to-noise ratio measures the positive quality contribution from controllable or design factors versus the negative quality contribution from uncontrollable or noise factors. It presents Taguchi Methods involving seven steps, beginning with a clear statement of thedesign problem and ending with a confirming statisticalexperiment showing how parameter choices will enhance robustness. An example from electrical circuit design is presented, because it is much more similar to software design than mechanical design, where Taguchi Methods have found their largest applications. A more detailed example from software design or product improvement builds on the previous example. Lastly, this short cut describes Taguchi's development and application of an earlier technique involving Latin squares or orthogonal matrices to allow the evaluation on multiple parameters simultaneously. It illustrates how his use of orthogonal matrices permits a multifactorial analysis that is far more efficient than a conventional "bottleneck" analysis, and how it allows the study of factor interactions.This short cut can be used either as an important methodology of trustworthy software design process or as a standalone presentation of Taguchi Methods in software development context.This short cut should be of interest to software and quality professionals. In particular, it should be of value to the CMMI, Six Sigma, and DFSS communities worldwide, especially for those who have acquired or plan to acquire Green Belt, Black Belt, Master Black Belt, or similar competencies in various quality management disciplines. It should also be useful resource for students and academics of various programs at senior undergraduate and graduate levels, and for those preparing for American Society for Quality's (ASQ) Certified Software Quality Engineer (CSQE) examination.What This Short Cut Covers 3Introduction 4Taguchi Methods for Robust Software Design 5An Example from Engineering Design 9An Example from Software Design and Development 12Orthogonal Matrices for Taguchi Parameter Design Experiments 16Applications to the Design of Trustworthy Software 19Key Points 19Additional Resources 20Exercises 20Endnotes 21What's in the Book Design for Trustworthy Software 23About the Authors 28The Design for Trustworthy Software Digital Short Cut Compilation 29

    Preis: 7.48 € | Versand*: 0 €
  • Synology MailPlus 5 Licenses
    Synology MailPlus 5 Licenses

    - Multimedia-Technik NAS-Zubehör - Synology MailPlus 5 Licenses

    Preis: 352.53 € | Versand*: 0.00 €
  • Synology MailPlus 20 Licenses
    Synology MailPlus 20 Licenses

    - Multimedia-Technik NAS-Zubehör - Synology MailPlus 20 Licenses

    Preis: 1394.79 € | Versand*: 0.00 €
  • Launching a Design for Trustworthy Software (DFTS) Initiative (Digital Short Cut)
    Launching a Design for Trustworthy Software (DFTS) Initiative (Digital Short Cut)

    This short cut is a reproduction of Chapter 21 of the book Design for Trustworthy Software (DFTS) and is a sequel to Chapters 2, 5, and 20. The Plan, Implement, Control, and Secure (PICS) implementation framework is revisited and its four phases are examined in turn. Building organization-wide competencies to launch and sustain a DFTS initiative is emphasized.The short cut begins with a review of various planning activities and a summary of deliverables. This is followed by a detailed presentation of the two implementation steps that deal with establishing overall learning objectives, designing and customizing learning curricula, providing training for support personnel and Black Belts and Master Black Belts, and the ensuing application of such learning to an actual software development project. Next is a discussion of monitoring and control mechanisms including self-appraisal, successive appraisal, and review of work carried out to date with the customers. This is followed by a discussion of Simon's Levers of Control, namely, belief systems, boundary systems, diagnostic control systems, and interactive control systems, and of important issues related to internal control systems to ensure integrity of data used in strategic control systems. Finally, operational controls involving feedback control systems and project management is presented.A case study of GE's Operating System is introduced as a vehicle to launch a new initiative and enrich it through several yearly cycles. Another case study presents Tata Consultancy Services' quality initiatives and their integration. A brief discussion of application in small software firms and e-cottages is provided. The chapter ends with a brief discussion of the future course of a DFTS initiative.This short cut can be used either as a methodology in deploying the DFTS initiative or as a standalone presentation on launching major organizational initiatives.This short cut should be of interest to software and quality professionals. In particular, it should be of value to the CMMI, Six Sigma, and DFSS communities worldwide, especially those who have acquired or plan to acquire Green Belt, Black Belt, Master Black Belt, or similar competencies in various quality management disciplines. It should also be useful resource for students and academic of various programs at senior undergraduate and graduate levels, and for those preparing for American Society for Quality's (ASQ) Certified Software Quality Engineer (CSQE) examination.What This Short Cut Covers 3Introduction 4DFTS and the PICS Framework 5Plan 6Implement 7Control 16Secure 27Application in Small Software Firms and e-Cottages 36What's Next? 37Key Points 37Additional Resources 40Internet Exercises 40Review Questions 41Discussion Questions 41Endnotes 42What's in the Book Design for Trustworthy Software 44About the Authors 49The Design for Trustworthy Software Digital Short Cut Compilation 50

    Preis: 7.48 € | Versand*: 0 €
  • Verstößt es gegen die Steam Nutzungsbedingungen, wenn man durch die Nutzung von VPNs Keys aktiviert, die in meinem Land nicht verfügbar sind, zum Beispiel uncut games?

    Ja, es verstößt gegen die Steam Nutzungsbedingungen, wenn man VPNs verwendet, um Keys zu aktivieren, die in einem bestimmten Land nicht verfügbar sind. Steam erlaubt es nicht, regionale Beschränkungen zu umgehen oder Spiele außerhalb der zugewiesenen Region zu erwerben. Das Verstoßen gegen diese Richtlinien kann zu Sanktionen führen, wie zum Beispiel dem Verlust des Zugangs zum Steam-Konto.

  • Wie funktionieren Crash-Codes?

    Crash-Codes sind speziell entwickelte Codes, die dazu dienen, ein System oder eine Anwendung zum Absturz zu bringen. Sie nutzen Schwachstellen oder Fehler im Code aus, um eine unerwartete Verhaltensweise hervorzurufen, die zu einem Absturz führt. Crash-Codes werden oft von Entwicklern oder Sicherheitsexperten verwendet, um Schwachstellen zu identifizieren und zu beheben.

  • Wie bekomme ich Game-Keys?

    Es gibt verschiedene Möglichkeiten, Game-Keys zu erhalten. Du kannst sie entweder direkt von offiziellen Vertriebsplattformen wie Steam, Epic Games Store oder GOG kaufen oder sie von autorisierten Händlern und Einzelhändlern erwerben. Es ist wichtig, sicherzustellen, dass du von vertrauenswürdigen Quellen kaufst, um Betrug zu vermeiden. Es gibt auch Websites, auf denen du an Gewinnspielen teilnehmen oder Keys von anderen Spielern kaufen oder tauschen kannst.

  • Werden auf eBay gecrackte Keys verkauft?

    Es ist möglich, dass auf eBay gecrackte Keys verkauft werden, da es schwierig ist, die Echtheit der angebotenen Produkte zu überprüfen. eBay hat jedoch Richtlinien gegen den Verkauf von illegalen oder gefälschten Artikeln, einschließlich gecrackter Software-Lizenzen. Es ist wichtig, beim Kauf von Software-Keys auf eBay vorsichtig zu sein und nur von vertrauenswürdigen Verkäufern zu kaufen.

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